Verhuizen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Martin Berends - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Martin Berends - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martin

16 Mei 2009 | Vietnam, Hanoi

Eindelijk is het zover...we kunnen iedereen vertellen dat we weten wat er gaat gebeuren.

1. We blijven in Vietnam, we verhuizen zsm onze spullen naar Haiphong (noorden).

2. we komen over 2 weken naar NL om daar een week of 8 te blijven. Martin moet daar aan het werk...dus we gaan even samen genieten van de zomer in NL

3. Als we terug komen in Vietnam gaan we dus in Haiphong wonen en weer een nieuw avontuur aan!

Zo het is nu in ieder geval duidelijk...we hopen dat jullie ergens tijd hebben om af te spreken in deze drukke vakantie tijd!

Wij zijn in ieder geval erg blij dat we in Vietnam blijven maar ook dat we naar NL gaan. Het verhuizen naar het noorden is natuurlijk wel spannend. Andere mentaliteit....dorp ipv grote stad maar ook dat komt vast goed!

tot snel in NL

• 16 Mei 2009 - 06:40

Karin:

Fijn dat het na toch een aantal weken onzekerheid toch duidelijk is geworden! En lekker ff weer alle dierbaren real-life zien en voelen!!!
    Enjoy!

• 16 Mei 2009 - 07:10

Wim:

Fijn dat jullie nu weten waar je aan toe bent. Ik wens jullie veel succes toe en natuurlijk een fijne vakantie.

Groeten
    Wim

• 16 Mei 2009 - 18:57

De Broezetjes:

Hallo gezin Berends

Wat fijn dat jullie weten waar je aan toe bent. Maar ja het is toch wel weer een heel gedoe. Als jullie in NL zijn kom dan vooral langs. Misschien moeten we maar effe proberen een dag te prikken.

• 17 Mei 2009 - 08:03

Pa:

Heel blij voor jullie dat het allemaal is goed gekomen en jullie bed staat gered voor de vakantie.
    Dan kunnen jullie ons ook nog helpen met verhuizen.
    Groetjes
    pa

• 17 Mei 2009 - 10:17

Sanne Zwollywood:

Hé fijn voor jullie zeg eindelijk duidelijkheid.

Lijkt me super gezellig om af te spreken als je in Hollanda bent. gezellig Bbqén met Eef, gerby en jou en iedereen die wil zoiets.

dikke kussss

• 18 Mei 2009 - 19:24

Evelien:

Jaaa dan kunnen jullie/je idd meedoen met de barbeknoei!
    Tenminste, als je dan natuurlijk niet druk bent met je pa & ma verhuizen? hahaha