Phu Quoc - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Martin Berends - WaarBenJij.nu Phu Quoc - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Martin Berends - WaarBenJij.nu

Phu Quoc

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martin

23 Mei 2009 | Vietnam, Hanoi

Nou dit is me een dagje...vanmorgen ging alles goed. Ik op tijd eruit en met jona naar beneden zodat martin nog even kon dutten. Daarna martin aan het werk en ik spullen verder inpakken en spullen pakken om naar PQ te gaan.

Om 11.15 moesten we in de taxi zitten. Maar om 11 uur bleek dat Tinh nog iets moest hebben voor haar visum...dus ik dat nog even doen, martin toch iets langer door gewerkt..dit samen...was uiteindelijk allemaal stress verhogend. Met als resultaat dat we om 11.55 in de taxi zaten. Om 12.45 vertrok ons vliegtuig en het is 40 min rijden...dus ja inderdaad ondanks een geweldig vlotte taxichauffeur hebben we het vliegtuig gemist. We werden gevraagd een half uur te wachten...dan wisten ze of we met de volgende mee zouden kunnen...dus wij even broodje eten en jahoor een kleine 45 min later zaten we alsnog in het vliegtuig naar PQ. Heerlijk vakantietje! Gelukkig is het resort echt helemaal top, mooie kamer, mooi zwembad en lekker eten en fijn weer (althans vandaag).

Vanavond zitten we dus aan tafel een hapje te eten. Praten over wat we in NL gaan doen....wat als we naar Haiphong gaan of stel dat het project toch niet doorgaat....allemaal dingen dus niet altijd even oplettend wat Jona aan het doen is....hij zit zo schattig met die peperballetjes te spelen.

Opeens zegt Jona de hele tijd oor oor....dus wij denken oh water in zijn oor "even een beetje schudden jona"maar even later zien we Jona met een peperballetje bij zijn andere oor....hmmmm zo even checken op de kamer. En inderdaad in zijn oor zit een balletje...
Na 2 tellen zelf prutsen, taxi laten bellen en naar de dokter...gelukkig het balletje is eruit. Andere oor ook gecheckt maar daar zat niets in Volgens de Bac si. Dus dat zal dan kloppen. Nu lekker slapen!

ps. Er zijn 2 topproducten op Phu Quoc. 1. Vissaus 2 peper....hihi eens kijken wat Jona met vissaus kan uitvreten.

• 24 Mei 2009 - 15:17

Evelien:

Goh nu je het zegt.. vond Phu Quoc al bekend klinken.. zo heet idd m'n vissaus hahahaha
    Vet leuk zeg!!

We kunnen die lui van het zwembad, volgend jaar, wel wijsmaken dat ik familie ben toch? en evt. Sanne en Ries ofzo??
    2 euro is wel verschrikkkkkkkkelijkkkkk veel namelijk ;-)

Kus en veel plezier daar!

• 24 Mei 2009 - 20:00

Gerbrand:

Heeeyy Mel,
    wanneer komen jullie ook alweer naar NL? See you then!

x
    gerb

• 24 Mei 2009 - 20:05

Danielle:

Hoi daar,
    Wat een avonturen weer. Jullie met je grote-mensen-avonturen van verhuizen enzo en Jona met zijn eigen mini-avontuurtjes. Jullie houden de spanning er goed in. Leuk dat jullie ook weer onze kant op komen. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom in Scheveningen om aldaar van het Hollandse zonnetje te genieten!

• 07 Juni 2009 - 19:16

Ruben:

BEn benieuwd hoe jullie NL na zon lange tijd weggeweest te zijn. Ben ook erg benieuwd hoe jullie er uit zien en of jullie al vervietnameesd zijn. Laat wat horen als je in de buurt ben. Leuk om jullie IRL te zien.

Groetjes en een goeie vlucht gewenst!

• 02 September 2009 - 10:03

DaYa Kaur:

Hoi Martin,

Ik ben nu bezig met mijn Reiki Master inwijding. Als dit alles geabsorbeerd is ben ik tera Mai Reiki Master (om U tegen te zeggen dus) Ik vind het heel gaaf dat ik op dit punt gekomen ben.

Afwachten wat er nu komt. Gaat alles goed bij jullie? Is Melanie al gaan studeren? of zijn de plannen op dit punt gewijzigd?

• 02 September 2009 - 10:05

Henriette Gerzee: