Geboekt en betaald.... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Martin Berends - WaarBenJij.nu Geboekt en betaald.... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Martin Berends - WaarBenJij.nu

Geboekt en betaald....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martin

19 Mei 2009 | Vietnam, Hanoi

Zo eindelijk is het gelukt na een storing bij de ING na 2 dagen eindelijk mijn vliegtickets kunnen boeken! Zaterdag ochtend 30 mei landen we in Frankfurt. Dan eerst een paar dagen bij mijn (mel) ouders en dan naar NL. We hebben er zin in, ook spannend...

Hier in Saigon gaan we beginnen met inpakken en afscheid nemen. Onze spullen gaan in een opslag - of bij vrienden op zolder. En dat halen we dan half augustus op.

Donderdag ga ik met Tinh naar Haiphong een huis dat we via internet hebben gezien even bekijken en vooral de omgeving. Jona inschrijven voor de school. Voor Tinh een belangrijke testrit. Ze zal voor het eerst vliegen. Over 3 weken gaat ze 2 weken op vakantie naar Darwin (australië) ze is uitgenodigd door een gezin dat onze "couch" gesurfd heeft begin dit jaar! (ze betalen dus alles voor Tinh) Echt zo geweldig!
Dus die voorbereidingen lopen ook op volle toeren, paspoort, verzekering, verklaringen etc....allemaal erg leuk maar wel veel papierwerk!

Zo ik ga beginnen met de eerste dozen in te pakken...gek gevoel...wil eigenlijk helemaal niet weg uit HCMC we hebben het hier zo naar ons zin...maar wij wilden avontuur dus een verhuizing naar Noord Vietnam is eigenlijk ook wenselijk...het leven hier was misschien toch ook weer net iets te makkelijk en te leuk! Wel blij dat het maar 2 uurtjes vliegen is en we dan gewoon weer een hapje kunnen eten met vrienden in deze bruisende stad!

• 26 Mei 2009 - 11:15

Anja:

Heel veel plezier in NL!! En een goede reis.